HTML

Basszásblog

Ez a blog az erotikus basszásról szól. Ez nem kurvázás, nem is faszverés, hanem erotikus basszás.

Friss topikok

A basszásról

2012.02.09. 22:23 trolololol

Ez a blog a basszásról szól. Nem a kurvázásról, amit tisztességes és gerinces emberhez méltóan elítélek.

Elmentem egy basszőrhöz, és kiverettem a farkamat. Ez nem kurvázás, ez erotikus basszás, aki nem érti a különbséget, az hülye. Azért a feleségemnek nem szóltam, nem akarok most válni miközben a gyerekek érettségiznek. Szerintem minden férfi ilyen, tehát nem kell bűntudatom legyen. A biológia az oka, meg az evolúció, én nem tehetek róla. Természetesen azt hozzá kell még tennem, hogy aki engem szarházinak tart, az bizonyosan egy prűd geci beszari nyuszi, akinek ronda a felesége és rossz a házassága, és úgy szeretne csinálni, mint én, csak nem mer. Más megoldás nincs és nem is lehet.

A basszásblogot olvashatták, köszönöm a figyelmet.

1 komment

Címkék: a is meg fasz szánalmas az kurva masszázs dragon egész hímvessző anyját indexnek basszázs szörcsinek basszás

A bejegyzés trackback címe:

https://basszas.blog.hu/api/trackback/id/tr24085752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása