HTML

Basszásblog

Ez a blog az erotikus basszásról szól. Ez nem kurvázás, nem is faszverés, hanem erotikus basszás.

Friss topikok

A demokrácia

2013.08.16. 18:28 trolololol

A demokrácia nagyon fontos! A demokrácia főleg addig fontos, amíg az nyer, akit én szeretnék. Ha valaki olyan nyer a demokráciában, akit én nem szeretnék, akkor hirtelen a diktatúra már nem is olyan rossz. Viszont ha azt sejtem valakiről, aki demokratikusan került hatalomra, hogy diktatúrát akar (amiről az előbb láttam be, hogy nem is rossz), akkor mégiscsak a demokrácia a jó! Szóval a demokráciát félteni kell a diktátortól, de azért a demokrácia nem való annak a népnek, aki diktátort szavaz meg, szóval a demokratikusan megválasztott diktátort meg kell puccsolni, mert demokrácia kell a népnek akkor is, ha nem.

Szóval ilyen bonyolultul kell gondolkodnom, ahelyett, hogy kimondanám, hogy azt akarom, hogy az enyéim uralkodjanak. Mert azok a másikak, azok kimondják a rohadékok, ezért is szarabbak mint én!


Mert én egy gerinces ember vagyok!

http://www.origo.hu/nagyvilag/20130816-egyiptomban-meghirdettek-a-harag-napjat.html

2 komment

Címkék: a evolúció demokrácia szánalmas az minden kurva biokémia anyját indexnek TROLLOK

A bejegyzés trackback címe:

https://basszas.blog.hu/api/trackback/id/tr245464005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása